Ο Xiong Shuihua γεννήθηκε κοντά στην πόλη Xinyu στη νότια Κίνα στην επαρχία Jiangxi το 1955 και η οικογένεια του είχε πάντα την φροντίδα των άλλων χορικών όσο ήταν μικρός..
Έτσι.. όταν ο 54χρονος πλέον Shuihua κατέληξε να γίνει πλούσιος πέρα ​​από τα πιο τρελά του όνειρα.. αφού μεγαλούργησε στη βιομηχανία σιδήρου και χάλυβα.. αποφάσισε να επιστρέψει την καλοσύνη που δέχτηκε στους χωρικούς.. επιστρέφοντας στο χωριό και δίνοντας σε όλους ένα μέρος καλύτερο για να ζήσουν..

Στο σύνολο 72 οικογενειών.. δόθηκαν μεγάλα πολυτελή διαμερίσματα στο νέο συγκρότημα κατοικιών που δημιούργησε.. Και σε 18 οικογένειες από αυτές που ήταν ιδιαίτερα ευγενικοί με τον επιχειρηματία όταν ήταν μικρός.. τους δόθηκαν βίλες!! Σε ένα έργο που κοστίζει κοντά στα £ 4 εκατ. λίρες..

Εδώ μπορείτε να δείτε και πως ήταν το χωριό πριν..

21

Και επειδή αυτό δεν ήταν αρκετό για τον επιχειρηματία.. ο ίδιος υποσχέθηκε τρία γεύματα την ημέρα για τους μεγαλύτερους κατοίκους και τα άτομα με χαμηλό εισόδημα.. για να βεβαιωθεί ότι μπορούν να τα βγάλουν πέρα..

Ο ίδιος είπε..

«Έχω κερδίσει περισσότερα χρήματα από ότι ήξερα τι να κάνω με αυτά.. και δεν ήθελα να ξεχάσω τις ρίζες μου.. Πάντα να πληρώνω τα χρέη μου.. και ήρθε η ώρα να ξεπληρώσω το χρέος μου στους ανθρώπους που βοήθησαν εμένα και την οικογένεια μου όταν ήμουν μικρός..

Ένα μίνι ρεπορτάζ στα κινέζικα μπορείτε να δείτε και εδώ..

Πηγή: dailymail.co.uk

